Avagy egy lány a szomszéd ...hegyről. :)

ZalaiZug

ZalaiZug

Égi jel, vagy bullshit belemagyarázás?

2023. július 12. - ZalaiZug

Honnan tudjuk, mit kapunk jelnek?

S ha jel, akkor mit akar nekünk üzenni, ha pont a két ellentétes jelentést hordozhatja magában.

 

Ma minden olyan lassú volt.

Ezt a képet reggel készítettem, mikor hajnalban visszatértem a naplesről.

El is felejtettem így nap végére.

Csak keresni akartam egy képet, mely a tempót szimbolizálja.

S most, hogy élem került, csak megerősítésnek veszem.

 

Ma minden olyan lassú volt.

Nagyjából két órát vezettem. Már odafelé is feltűnt, hogy az előttem haladó sofőrök átlag alatti tempóban haladtak, átlag feletti esetszámmal.

Ha városon kívül haladtak, ha jó autóval voltak.

Feltűnt, de igyekeztem arra gondolni, mi lehet az ok a kormány mögött, és Isten látja lelkem, kulturáltan kérdeztem őket-noha hangosan-, hogy Lelkem, miért lassítasz le hetvenre?

De nem mentem a s@ggébe, türelmesen kivártam hogy leforduljon, vagy szépen megelőztem, mikor véget ért a huszadik kanyar..

 

Célom végeztével hazafelé nem hogy ugyanez volt, hanem szinte csak ez!

Életemben ennyi traktoros mögött nem araszoltam (igen, igen, aratás van, gondoltam, ezt még meg is magyarázhatja a logika), de személyautók sem haladtak normálisan: vagy lassan mentek, vagy őrült módon száguldoztak - ők voltak, akik türelme 10 méter után elfogyott, velem ellentétben.

 

De volt még óvatosan, fékezve haladó külföldi kamionos, aki ha román volt, melyet napszemüvegben ugyan nem láttam, de gyanús volt nekem, szemem felnyitotta: ez nem lehet véletlen, hisz ilyen még a mesében sem lehetne..

 

S ekkor úgy éreztem, meghallottam egy felsejlő gondolatot: változtass a tempón, mert így ki tudja, hova gurulsz..

Igen ám, de első gondolatom az volt, hogy az üzenet az:

Lassíts le! Hiszen látod, kapsz akadályokat, 80 km-en belül vagy százat, hát nem érted, hogy ennek így kell lennie?

Hát jó, végül megtettem, hogy a lábam a féken pihent lesben állva, s türelmesen araszoltam a zötykölődő traktor után. Ha ez a Sors óhaja, hát mit tehetne az ember lánya..?

 

Nana, de nem sokáig tartott ennek lassú dinamikája.

Gyorsan ugrott be az újabb gondolat: mi van akkor, ha ezek csak akadályok, melyet kart karba- kormányba- öltve legyőzni, és a tötymörgőket ha kell, akár néhány pillanatra ugyan százzal is, de leelőzni?

Ha épp gyorsítani kellene, mert én magam sem haladok, s ha én is beállok a traktor mögé negyvennel, a sort én magam is feltartom?

És a mögöttem haladó sofőrök hozzáállása teljes mértékben tőlük függ, hogy éppen azon a szakaszon, milyen az aktuális hangulatuk. És bizony ismerve az átlag magyar mentalitást, sok jóban és kedves szóban nem igazán bízhatunk..

Így végül rólam ugyanaz lesz a vélemény, hogy a forgalomba ugyan minek jött, ez a napszemüveges, vörös, éneklő hülye hölgy?!

 

Tehát

"Egész uton - hazafelé -

Azon gondolkodám:"

Miként fogom megfejteni

Ezen ellentétes jelentésű jeleket.

 

Túl gyors vagyok, s sokra vágyom - lassítsak,

Vagy az akadályok ellenére nyomjam a gázt - és gyorsítsak.

 

Hát, nem tudom.

A választ szerintetek hol lelem?

Keressek egy KRESZ könyvet, asztrológust zaklassak, jósoljak zaccból vagy kutyasz@rból?

 

Kezdjek egyikkel, és ha zsákutca lesz, forduljak meg, esetleg ugorjak árkot, törjek falat a suzukival?

 

Vagy csak tegyem, amit mélyen, belül, a sok hengeres motor diktál?

S vegyem fel a tempót egy Ford Mustang-gal?

A bejegyzés trackback címe:

https://zalaizug.blog.hu/api/trackback/id/tr8018165728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása